92 НОВИ СЛУЧАЯ НА КОРОНАВИРУС В ОБЛАСТ СЛИВЕН
март 23, 2021 1062 Прегледи

92 НОВИ СЛУЧАЯ НА КОРОНАВИРУС В ОБЛАСТ СЛИВЕН

4467 са новозаразените с коронавирус, регистрирани при 18 808  направени теста. 23,8% са позитивните проби от всички изследвани. От началото на пандемията потвърдените с COVID-19 у нас са 307 890, показват данните в Единния информационен портал.

Активните случаи са 58 671, в болница се лекуват 8 689 пациенти, от тях 691 са в интензивно отделение.

През последното денонощие оздравелите са 2260, общият брой излекувани до момента е 237 031.

Починали са още 169 души. Жертвите на вируса вече са 12 188.

През вчерашния ден са поставени 7465 дози ваксина. До момента направените имунизации са 376 370.

Разпределение на новите случаи по области: Благоевград – 190; Бургас – 98; Варна – 281; Велико Търново – 129; Видин – 33; Враца – 68; Габрово – 64; Добрич – 65; Кърджали – 47; Кюстендил – 73; Ловеч – 65; Монтана – 105; Пазарджик – 105; Перник – 43; Плевен – 162; Пловдив – 373; Разград – 44; Русе – 185; Силистра – 126; Сливен – 92; Смолян – 73; София област – 132; София (град) – 1289; Стара Загора – 239; Търговище – 34; Хасково – 117; Шумен – 163; Ямбол – 72.

Предишна ВИЦОВЕ ЗА СУТРЕШНО КАФЕ
Следваща Д-Р СЪБИНА ПЕТКАНСКА: КАК ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ ХАОСЪТ В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО? НЕ С ХЕЛИКОПТЕРИ И САНИРАНЕ

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен

52 НОВИ СЛУЧАЯ НА КОРОНАВИРУС В ОБЛАСТ СЛИВЕН

3146 са новодиагностицираните с коронавирусна инфекция лица през изминалите 24 часа. За последното денонощие са направени общо 7244 PCR теста. Това показват данните в Националната информационна система. Общият брой на

Новини Сливен

ПРОДАВА СЕ ГАРАЖ В КВАРТАЛ „КОЛЬО ФИЧЕТО „

Предлагаме ви обява за продажба на гараж в сливенския квартал „Кольо Фичето“. Продавам гараж  в кв. „Кольо Фичето“, до гаража на МВР, етаж втори първи гараж. Удобен, както за гараж,

Новини Сливен

КЪДЕ И ДОКОГА НЯМА ДА ИМА ВОДА В СЛИВЕН

Днес 04.05 /петък/ поради авария е прекъснато водоподаването в кв. Речица до 14.00ч. ВиК-Сливен се извинява на своите потребители за причиненото неудобство.