48 СИГНАЛА СА ПОСТЪПИЛИ В  ОБЛАСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ГОДИНА
12.07.2018 1127 Прегледи

48 СИГНАЛА СА ПОСТЪПИЛИ В ОБЛАСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ГОДИНА

48 сигнала са постъпили в Областната администрация от май 2017 до май 2018 година и са били разгледани на заседания на Комисията по предложенията и сигналите на граждани, организации и омбудсмана, съобщи Мартина Златева, директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“. По всички сигнали са изготвени и изпратени изходящи писма до институции и податели.
15 от сигналите са свързани с действията и компетенциите на кметовете на общини. Четири от тях се отнасят до незаконно строителство с оплакване за липса на действия или контрол при констатирането и премахването на незаконното строителство. В останалите сигнали се изтъкват проблеми от различно естество: неправилно погасен данък, затлачено речно корито, липса на улично осветление, извършване на некачествен ремонт на гимназия, липса на чакалня на автобусна спирка, нередности за изграждане на православен храм, оплакване от силна музика от нощно заведение, нарушаване на заповед за забрана на свободна паша и др. Във всеки един от случаите Областният управител е изискал становище от компетентните органи, своевременно са уведомени жалбоподателите за предприетите действия за разрешаване на проблемите. Дадени са указания по прилагане на конкретни текстове от действащото законодателство. „Бяха получени и няколко сигнала, свързани с цената на питейната вода и липсата на канализацията в сливенския кв.“Речица“. Цената на водата е утвърдена от Комисията за енергийна и водно регулиране, а изграждането на канализация в „Речица“ предстои по европейски проект на „В и К“, уточни Златева.  Предложенията и сигналите, които са извън правомощията на Областния управител, са изпратени до компетентните органи за проверки и ефективно административно обслужване на гражданите и организациите.
 „Сигналите и предложенията са от най-различно естество, някои от тях не са пряко свързани с правомощията на Областния управител. Гражданите се обръщат към нас, защото имат доверие на институцията. На всяко постъпило от тях запитване, оплакване или сигнал извършваме проверка, оказваме съдействие, държим обратна връзка и следим хода на преписката“, допълни още Златева.
Предишна С БЛАГОДАРНОСТ КЪМ КМЕТА ЗАПОЧНА ПРИЕМНИЯТ МУ ДЕН ДНЕС
Следваща ВИЦОВЕ ЗА СУТРЕШНО КАФЕ

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен

КМЕТЪТ СТЕФАН РАДЕВ: ФЕРМЕРСКИЯТ ПАЗАР ПОДКРЕПЯ МЕСТНОТО ПРОИЗВОДСТВО НА КАЧЕСТВЕНА ПРОДУКЦИЯ

Днес кметът Стефан Радев се срещна с местни производители на новостартиралия фермерски пазар пред сградата на Общината. „От дълго време обмисляхме идеята за провеждането на фермерски пазар и се радвам,

Новини Сливен

НАД 500 УЧАСТНИЦИ ЩЕ СЕ ВКЛЮЧАТ В МЕЖДУНАРОДНИЯ ПЛАНИНСКИ МАРАТОН „ХАЙДУШКИ ПЪТЕКИ“

Над 500 мъже и жени ще участват в седмото издание на Международния планински маратон „Хайдушки пътеки“ на 22 октомври в Сливен.  Атрактивното събитие е част от програмата на Сливен за

Новини Сливен

АНТИМАФИОТИ ОТ СОФИЯ ИЗНЕСОХА ЛЕКЦИЯ ЗА КОМПЮТЪРНИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРЕД ДВАНАДЕСЕТОКЛАСНИЦИ ОТ СЛИВЕН

„Високото ниво на дигитална култура се явява имунната  система на нашата виртуална самоличност” Непрекъснато развиващият се дигитален свят поставя въпроси като „Доколко личният живот е личен?”,  „Защитен ли съм- аз,

0 коментара

Все още няма коментари!

Може да сте първият който коментира публикацията!

Остави коментар

7 − one =