48 СИГНАЛА СА ПОСТЪПИЛИ В  ОБЛАСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ГОДИНА

48 СИГНАЛА СА ПОСТЪПИЛИ В ОБЛАСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ГОДИНА

48 сигнала са постъпили в Областната администрация от май 2017 до май 2018 година и са били разгледани на заседания на Комисията по предложенията и сигналите на граждани, организации и омбудсмана, съобщи Мартина Златева, директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“. По всички сигнали са изготвени и изпратени изходящи писма до институции и податели.
15 от сигналите са свързани с действията и компетенциите на кметовете на общини. Четири от тях се отнасят до незаконно строителство с оплакване за липса на действия или контрол при констатирането и премахването на незаконното строителство. В останалите сигнали се изтъкват проблеми от различно естество: неправилно погасен данък, затлачено речно корито, липса на улично осветление, извършване на некачествен ремонт на гимназия, липса на чакалня на автобусна спирка, нередности за изграждане на православен храм, оплакване от силна музика от нощно заведение, нарушаване на заповед за забрана на свободна паша и др. Във всеки един от случаите Областният управител е изискал становище от компетентните органи, своевременно са уведомени жалбоподателите за предприетите действия за разрешаване на проблемите. Дадени са указания по прилагане на конкретни текстове от действащото законодателство. „Бяха получени и няколко сигнала, свързани с цената на питейната вода и липсата на канализацията в сливенския кв.“Речица“. Цената на водата е утвърдена от Комисията за енергийна и водно регулиране, а изграждането на канализация в „Речица“ предстои по европейски проект на „В и К“, уточни Златева.  Предложенията и сигналите, които са извън правомощията на Областния управител, са изпратени до компетентните органи за проверки и ефективно административно обслужване на гражданите и организациите.
 „Сигналите и предложенията са от най-различно естество, някои от тях не са пряко свързани с правомощията на Областния управител. Гражданите се обръщат към нас, защото имат доверие на институцията. На всяко постъпило от тях запитване, оплакване или сигнал извършваме проверка, оказваме съдействие, държим обратна връзка и следим хода на преписката“, допълни още Златева.
Предишна С БЛАГОДАРНОСТ КЪМ КМЕТА ЗАПОЧНА ПРИЕМНИЯТ МУ ДЕН ДНЕС
Следваща ВИЦОВЕ ЗА СУТРЕШНО КАФЕ

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен 0 коментара

ИНЦИДЕНТ С ПОСТРАДАЛИ ПОЛИЦАИ В СЛИВЕН

Трима полицаи са пострадали, след като били нападнати от жители на сливенския квартал „Надежда”. Униформените отишли там след подаден сигнал за силна музика. Хората, които вдигали шум обаче, отказали да

Новини Сливен 0 коментара

НАГРАЖДАВАТ ПОБЕДИТЕЛИТЕ ОТ КОНКУРС ЗА ЕСЕ НА ТЕМА „ХАДЖИ ДИМИТЪР И НИЕ“

Победителите от конкурс за есе на тема ,,Хаджи Димитър и ние” ще бъдат наградени утре. Конкурсната надпревара е организирана от НЧ ,Хаджи Димитър 1937” – Сливен. В нея участваха ученици

Новини Сливен 0 коментара

ДЖАЗ – МУЗИКАНТЪТ ОТ НЮ ЙОРК АРИ РОЛАНД: ВИЕ СТЕ ЩАСТЛИВЦИ, ЧЕ ЖИВЕЕТЕ ТОЛКОВА ПРЕКРАСНО МЯСТО

Вие, хората в Сливен, сте щастливци, че живеете на толкова прекрасно място. Това обяви пред журналисти в сряда джаз-музикантът от НюЙорк Ари Роланд. Той пристигна от Йо Йорк със своя

0 коментара

Все още няма коментари!

Може да сте първият който коментира публикацията!

Остави коментар

20 + 4 =