48 СИГНАЛА СА ПОСТЪПИЛИ В  ОБЛАСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ГОДИНА
юли 12, 2018 747 Прегледи

48 СИГНАЛА СА ПОСТЪПИЛИ В ОБЛАСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ГОДИНА

48 сигнала са постъпили в Областната администрация от май 2017 до май 2018 година и са били разгледани на заседания на Комисията по предложенията и сигналите на граждани, организации и омбудсмана, съобщи Мартина Златева, директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“. По всички сигнали са изготвени и изпратени изходящи писма до институции и податели.
15 от сигналите са свързани с действията и компетенциите на кметовете на общини. Четири от тях се отнасят до незаконно строителство с оплакване за липса на действия или контрол при констатирането и премахването на незаконното строителство. В останалите сигнали се изтъкват проблеми от различно естество: неправилно погасен данък, затлачено речно корито, липса на улично осветление, извършване на некачествен ремонт на гимназия, липса на чакалня на автобусна спирка, нередности за изграждане на православен храм, оплакване от силна музика от нощно заведение, нарушаване на заповед за забрана на свободна паша и др. Във всеки един от случаите Областният управител е изискал становище от компетентните органи, своевременно са уведомени жалбоподателите за предприетите действия за разрешаване на проблемите. Дадени са указания по прилагане на конкретни текстове от действащото законодателство. „Бяха получени и няколко сигнала, свързани с цената на питейната вода и липсата на канализацията в сливенския кв.“Речица“. Цената на водата е утвърдена от Комисията за енергийна и водно регулиране, а изграждането на канализация в „Речица“ предстои по европейски проект на „В и К“, уточни Златева.  Предложенията и сигналите, които са извън правомощията на Областния управител, са изпратени до компетентните органи за проверки и ефективно административно обслужване на гражданите и организациите.
 „Сигналите и предложенията са от най-различно естество, някои от тях не са пряко свързани с правомощията на Областния управител. Гражданите се обръщат към нас, защото имат доверие на институцията. На всяко постъпило от тях запитване, оплакване или сигнал извършваме проверка, оказваме съдействие, държим обратна връзка и следим хода на преписката“, допълни още Златева.
Предишна С БЛАГОДАРНОСТ КЪМ КМЕТА ЗАПОЧНА ПРИЕМНИЯТ МУ ДЕН ДНЕС
Следваща ВИЦОВЕ ЗА СУТРЕШНО КАФЕ

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен

ЕПИДЕМИЧНАТА ОБСТАНОВКА В ОБЛАСТ СЛИВЕН ПРЕЗ ПОСЛЕДНОТО ДЕНОНОЩИЕ

През последното денонощие  бяха диагностицирани 88 души с COVID-19 в област Сливен, съобщиха от Областния кризисен щаб.  Сред новозаболелите са санитар от болничната помощ, учител, трима ученици. Част от пациентите са се заразили в

Новини Сливен

СЛИВЕН ПОЛУЧИ НАГРАДАТА ЗА НАЙ – ИНОВАТИВНА ОБЩИНА ЗА 2020 Г. НА НАЦИОНАЛНИЯ БОРД ПО ТУРИЗЪМ

Община Сливен е с поредно национално отличие. В четвъртък градът под сините камъни получи наградата за най-иновативна община за 2020 г., връчена от Националния борд по туризъм. Това стана в

Новини Сливен

ОДМВР – СЛИВЕН: НАД 900 НАРУШЕНИЯ НА СКОРОСТТА СА ЗАСЕЧЕНИ ЗА ЕДНА СЕДМИЦА В ОБЛАСТ СЛИВЕН

От 22 до 28 юли  на територията на ОДМВР-Сливен са проведени специализирани операции по контрол и пътна безопасност, разпоредени от Главна дирекция „Национална полиция” и директора на ОДМВР-Сливен старши комисар

0 коментара

Все още няма коментари!

Може да сте първият който коментира публикацията!

Остави коментар

one × 2 =