„ТОПЛОФИКАЦИЯ – СЛИВЕН“ И НЕЙНИТЕ КЛИЕНТИ СА ПРИМЕР ЗА ДОБРИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
януари 29, 2021 1479 Прегледи

„ТОПЛОФИКАЦИЯ – СЛИВЕН“ И НЕЙНИТЕ КЛИЕНТИ СА ПРИМЕР ЗА ДОБРИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ

„През този отоплителен сезон „Топлофикация – Сливен“ отчита над 80% събираемост на задълженията при своите абонати”. Това съобщи инж. Павлин Костов. По думите му този успех е постигнат благодарение и на предлаганите промоции, които са одобрявани от абонатите. „Ще дам пример с програмата „Лоялен клиент“, която осигурява допълнителни преференции за крайния потребител при формиране на месечните сметки. Чрез договора ние стимулираме гражданите да заплащат в срок сметките си, като по този начин те си гарантират намаления от дължимите суми.“, обясни инж. Костов.

„Повечето битови абонати плащат сметките си още веднага след издаването на месечната фактура. Тези резултати се дължат на нашата политика и сериозни реформи, чрез които изградихме и установихме добри партньорски взаимоотношения с клиентите ни.”, казва инж. Костов.

„По отношение на нередовните платци, които имат просрочени задължения, ние подхождаме индивидуално към всеки конкретен случай, за да намерим заедно най-доброто решение. Чрез сключване на споразумение за разсрочено плащане, даваме възможност на длъжника да изплати постепенно, на месечни вноски натрупаното задължение. Споразумението се сключва с клиента – титуляр на партидата или негов представител с пълномощно” казва инж. Костов.

Директорът на „Топлофикация – Сливен“ ЕАД напомня, че сключването на споразумение дава възможност да се избегне евентуален съдебен процес, както и разноските по него, които в повечето случаи са за сметка на длъжника.

По думите му установената практика е изплащането на дълга да се разсрочи с първоначална вноска в размер на 30%, а остатъкът да се разпределя на равни месечни вноски. „При доказано тежко финансово и/или здравословно състояние на клиента, задължението може да се разсрочи на равни месечни вноски предвид наличните му към момента доходи. От същите условия могат да се възползват и юридическите лица.“, посочва инж. Костов. Той обясни, че успоредно с вноските по разсроченото задължение, клиентите им трябва да продължават да плащат и текущите си сметки.

Изпълнителният директор напомни, че „При постигнато и подписано споразумение, лицето може да се възползва от всички промоционални отстъпки предлагани от дружеството“.

Споразуменията се договарят в Информационния център или в административната сграда, а при задължения по съдебно производство – единствено в административната сграда на Топлофикация.

Осигурена е и възможност гражданите да използват електронна форма за комуникация, както за договори и други документи, така и в случаи на възникнали различни въпроси.

В заключение инж. Костов заяви, че дружеството ще продължи работата в посока комбиниране на дигитални иновации и оперативни промени, с цел оптимизация на работните процеси. На практика това означава ”Съвместяване на интелигентни бизнес решения и промоции, които целят както повишаване на прецизността в работата, така и подобряване на клиентската удовлетвореност“, допълни още той.

Предишна СЪДИЙКА СЪДИ КОЗМЕТИЧКА ЗА 2500 ЛЕВА
Следваща ШОФЬОР НА БМВ СЕ БЛЪСНА В МЕРЦЕДЕС

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен

БЕЗ СЪЩЕСТВЕНИ НАРУШЕНИЯ ПРЕЗ ПОСЛЕДНОТО ДЕНОНОЩИЕ В СЛИВЕН

Ниска посещаемост в парковете в Сливен през първия ден, в който те бяха отворени за родители и деца до 12 години, отчете на редовното заседание на Общинския кризисен щаб управителят

Новини Сливен

ТАСКО ЕРМЕНКОВ: МОЛЯ ДА БЪДА ИЗВИНЕН – НАЙ-ИСКРЕНО!

„Никога и по никакъв начин, през живота си, не съм целял създаването на паника и възбуждането на необосновани страхове у хората. В същото време, винаги съм се придържал към убеждението

Новини Сливен

СПАСИТЕЛЯТ С ПРЕСТИЛКА И СЛУШАЛКИ

„Благодарен съм на съдбата, че ми даде възможност за упражнявам тази най- велика професия и ме остави да работя в града, който обичам. Именно любовта към професията на лекаря и