СЛИВЕНИНФОНЕТ ПУСНА ПРАЗНИЧНА ТОМБОЛА С ГОЛЯМА НАГРАДА – ТЕЛЕВИЗОР „PHILIPS“

СЛИВЕНИНФОНЕТ ПУСНА ПРАЗНИЧНА ТОМБОЛА С ГОЛЯМА НАГРАДА – ТЕЛЕВИЗОР „PHILIPS“

И тази година, въпреки сложната обстановка,  „СливенИнфонет“ не измени на традицията и организира коледно-новогодишна томбола.

„Тя е изцяло насочена както към нови, така и към нашите лоялни абонати, благодарение на които, компанията набира все по-голяма скорост на развитие. Нашият екип силно се надява жителите на Сливен да изберат услуги ни  и да подкрепя местния бизнес“, заяви пред  Sliveninfo инженер Антон Цонков магистър по телекомуникации и мениджър „СливенИнфонет“

Пожелаваме на всички наши абонати  много здраве и весела и щастлива Нова Година!

Стани абонат на „СливенИнфонет“ и участвай в новогодишната томбола за голямата награда – страхотен „LED TV PHILIPS”

За повече информация посети търговския офис на фирмата на адрес к-с „Печ“ партерен етаж. Тел 044622829

Насладете се на изключителното високо качество на предлаганите от нас услуги.“Цифрова телевизия и интернет“-само за ценители!

СливенИнфонет –  най-бързата оптична мрежа на град Сливен

Предишна ШОФЬОР ОТ СЛИВЕН Е ХВАНАТ ПИЯН В 17 ЧАСА
Следваща ПЕТИМА КРАДЦИ СА ЗАДЪРЖАНИ ПРИ АКЦИЯ НА ПОЛИЦИЯТА В СЛИВЕНСКО

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен

21-ГОДИШЕН Е СПИПАН В МОМЕНТ НА КРАЖБА

Полицейска операция в районите на учебните заведения в град Нова Загора е проведа на 17 ноември с цел противодействие на престъпленията, свързани с употребата и разпространение на наркотични вещества. Служители

Новини Сливен

ВРЕМЕННО СА ЗАТВОРЕНИ ПЛАНИНСКИ ПЪТИЩА

Поради големи снегонавявания , образувани преспи и множество паднали дървета временно е затворен пътят в посока м. Чуката – м. Меча поляна – м. Карандила. Затворен е за движение е

Новини Сливен

ЗАПОЧНА ВТОРОТО ПРОУЧВАНЕ ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ ОТ РАБОТНА СИЛА В ОБЛАСТ СЛИВЕН

Започна второто проучване за потребностите на работодателите от работна сила в Сливенска област. То се извършва чрез онлайн анкета, разработена от Агенцията по заетостта. За целта е необходимо работодателите да