ОБУЧЕНИЯ ЗА УЧЕНИЦИ В  БИБЛИОТЕКА „ЗОРА”

ОБУЧЕНИЯ ЗА УЧЕНИЦИ В БИБЛИОТЕКА „ЗОРА”

В Библиотека „Зора” се проведоха  занимания за ученици от Хуманитарна гимназия „Дамян Дамянов”,  с преподавател Дочка Петрова , по библиографско-информационна грамотност – работа с онлайн бази данни на библиотеки – библиографски и пълнотекстови, намиране на образователна  и специализирана информация. Инициативата на библиотеката   и на преподавателите от гимназията  е продиктувана от желанието да се е подобри  библиографско-информационната грамотност на учащите се – нещо изключително важно за тяхната бъдеща реализация като студенти и специалисти и в намирането на работа . Наред с развлекателните и комуникационни  функции  на Интернет, учениците трябва да се научат да ползват огромните образователни ресурси в мрежата.  Пред  младежите бе демонстрирана и дигиталната база данни на „Зора”, която отскоро е достъпна за всички.

Обучението се осъществява с подкрепата на Фондация „Глобални библиотеки – България” в рамките на конкурс „Библиотеката – активен участник в обществения живот”, в изпълнение на договор РД11-00-338/20.12.2017 г. на Министерство на културата.

Предишна ИЗВИНЕНИЕ С УТОЧНЕНИЕ
Следваща ВИЦОВЕ ЗА СУТРЕШНО КАФЕ

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен 0 коментара

ДВЕ КРАДЛИ СА ЗАДЪРЖАНИ В СЛИВЕНСКИ МАГАЗИН

В РУ-Сливен са задържани две жени за кражба от търговски обект. 50-годишната М.П. и 18-годишната М.К. са хванати от охраната на хипермаркет в град Сливен да извършват кражба на козметични

Новини Сливен 0 коментара

КЪДЕ И ДОКОГА НЯМА ДА ИМА ВОДА В СЛИВЕН

Днес 04.05 /петък/ поради авария е прекъснато водоподаването в кв. Речица до 14.00ч. ВиК-Сливен се извинява на своите потребители за причиненото неудобство.

Новини Сливен 0 коментара

МЛАДИТЕ БАСКЕТБОЛИСТИ НА СЛИВЕН ПОБЕДИХА СИЛИСТРА

Кадетите от отбора на „Сливен баскет“ победиха тима на „Доростол“ – Силистра. В събота нашите момчета спечелиха двубоя с 65 на 45 точки. Те играха отлично и в защита, и

0 коментара

Все още няма коментари!

Може да сте първият който коментира публикацията!

Остави коментар

two + 7 =