КМЕТЪТ СТЕФАН РАДЕВ ПОЗДРАВЯВА МЕДИЦИТЕ ОТ СПЕШНАТА ПОМОЩ В ОБЩИНАТА ПО ПОВОД СВЕТОВНИЯ ДЕН НА СПЕШНАТА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ
27.05.2021 732 Прегледи

КМЕТЪТ СТЕФАН РАДЕВ ПОЗДРАВЯВА МЕДИЦИТЕ ОТ СПЕШНАТА ПОМОЩ В ОБЩИНАТА ПО ПОВОД СВЕТОВНИЯ ДЕН НА СПЕШНАТА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ

Днес, в Световния ден на спешната медицинска помощ, от мое и от името на цялата сливенска общност поздравявам медицинските екипи, работещи в тази сфера. Хората, които ежедневно са на крак и в готовност за спасяването на още един човешки живот и за нашето здраве. Искам да изразя дълбоката си благодарност, че дори и в тези тежки, пандемични времена, Вие продължавате да сте нашата опора, първата ни линия и действате, водени от Вашите професионализъм, хуманност и човеколюбие! Благодаря Ви!
Пожелавам Ви здраве, енергия, нестихващ кураж, висок професионализъм и бъдете все така отдадени на професията!

Честит празник!

Предишна ИСТИНСКА ДРАМА И ВТОРО МЯСТО ЗА Д-Р СЪБИНА ПЕТКАНСКА В ЧЕРВЕНАТА ЛИСТА
Следваща СТЕФАН РАДЕВ: КАТЕГОРИЧНО НЯМА ДА ПРИЕМЕМ ВЕЛОАЛЕИТЕ В ТОЗИ ВИД, НУЖНА Е КАЧЕСТВЕНА И СПЕШНА ПОДМЯНА НА НАСТИЛКИТЕ

За автора

Може да харесате още

Новини Сливен

В КВ. „СИНИ КАМЪНИ“ ХВАНАХА 50-ГОДИШЕН ПИЯН ШОФЬОР

50-годишен мъж от град Сливен, водач на лек автомобил „Нисан“, е хванат да управлява след употреба на алкохол над допустимото, съобщиха от полицията. Проверката е извършена на 3 октомври в

Новини Сливен

СТЕФАН ВЪЛДОБРЕВ, „ОБИЧАЙНИТЕ ЗАПОДОЗРЕНИ“ И МИЛЕНА СЛАВОВА ЩЕ ЗАБИЯТ ГВОЗДЕЯ В ПРОГРАМАТА НА ТАЗГОДИШНИЯ МОТОСЪБОР В МЕСТНОСТТА „САЙГАНИЦА“

Разнообразна музикална програма, състезателни игри и зрелищни спектакли са подготвили и тази година мотоклуб „Лястовица 33“ и Община Котел за желаещите да посетят мотосъбора край село Кипилово. Освен за духа,

Новини Сливен

ПОКАНА ЗА ОБЩЕСТВЕНО ОБСЪЖДАНЕ НА КОНЦЕПЦИЯ ЗА ИНТЕГРИРАН ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ НА ОБЩИНА СЛИВЕН – 2019 Г.

Община Сливен кани всички заинтересовани лица да вземат участие в обществено обсъждане на Концепция за интегриран туристически продукт на Община Сливен за реализацията на проект „Интегриран проект за развитие на